פורום המדרשות התורניות לבנות

מדרשת 'אמונה' בארי פרדס חנה

ראשי > המדרשות > צפון > מדרשת 'אמונה' בארי פרדס חנה

בליבה של מדרשת 'אמונה' בארי בית מדרש שמשקיף אל החיים וחיים שחוזרים אל בית המדרש. לימוד מעמיק של מגוון חלקי התורה שפוגש אותך.
אצלנו תהפכי להיות חלק מחבורה לומדת ומתפתחת בלווי אישי,ותיהני מפעילויות חברתיות לאורך השנה.

ראש המדרשה: הדס פוקס
ראשי בית מדרש - הרב מיכאל רובינשטין
הרב אלי רובינשטין
מלווה חינוכית - דקלה מונצש

כתובת: הצפירה 1, כפר הנוער 'נווה מיכאל'
פרדס חנה-כרכור

טלפון: משרד-04-8297583
0503714441 צופיה

דוא"ל: midbeeri@gmail.com

בואי למסע אל עצמך בחודש אלול.
חודש אלול במדרשת 'אמונה בארי' בפרדס חנה
מחכים לראותך…

תמונה

בית המדרש

א. כמה מילים על הרוח, האוירה והחזון של המדרשה –מדרשת אמונה בארי

מדרשה לחיים.כשמה כן היא ….

בונים עם הבנות תהליך עומק של לימוד תורה מחוברת לחיים,

מלווים את הבנות בתהליך הצמיחה האישי והקבוצתי שלהן.מכינים אותן לחיים במגוון נושאים כגון:

הכנה לזוגיות, בחירת קריירה ועוד.

בעיקר לומדים תורה משמחת ובריאה.

ב. מהו סגנון הלימוד אצלכם? – למידה מחברת לחיים – כל נושא שמועבר, מועבר עם כלים רוחניים ונפשיים לחיבור תורה וחיים.

ג. מהו סדר היום? – המדרשה פעילה משעה 16:00 עד 21:30 בימים א-ד, כאשר ישנם ארבעה שיעורים בנושאים שונים, הלכה, טעמי המצוות, מעגל השנה, התורה ממבט אונטולוגי, הלכה, חסידות ותנ"ך , יחד עם יוגה יהודית, פעילות חברתית, סדנאות הכנה לחיים ותקשורת בינאישית.

חברה ואווירה

א. כמה מילים על ההווי החברתי, פעילויות, שבתות ואירועים מיוחדים – במדרשה שמים דגש על החבורה כאשר ישנה פעילות חברתית פעם בשבוע, שיחות אישיות בשוטף יחד עם זמינות לצוות, שבת פעם בחודש וחצי, מסיבות חנוכה ופורים, שבועות והושענא רבה במדרשה, טיול אמצע שנה וסוף שנה, ואירועים שונים ליצירת חבורה מאוחדת וצומחת.

ב. לאיזה סגנון בנות מתאימה המדרשה? – המדרשה מתאימה לכל בת שחפצה בתורה מחוברת לחיים משמחת ובריאה יחד עם ליווי רוחני אישי ויצירת בית של שמחה, תורה ושלום.

ג. כמה תלמידות לומדות במדרשה? בשנה זו לומדות ארבעים בנות כאשר הצפי לשנה הבאה הוא לגדילה של החבורה.

שירות לאומי/צבאי

האם אתם מתאימים לבנות לפני /תוך כדי/ אחרי שירות?

המדרשה היא מדרשת שילוב לבנות שירות, שירות צבאי ועובדות.

תנאים פיזיים

א. מתי הוקמה המדרשה? – בשנת תשע"ה (2015)

ב. מיקום המדרשה ודרכי הגעה – המדרשה ממוקמת בכפר הנוער נווה מיכאל, ברחוב הצפירה 1 פרדס חנה. ניתן להגיע באוטובוסים שונים של חברת אגד עד לתחנת שלומציון המלכה/ חלוצים בפרדס חנה.

ג. מידע על תנאי הפנימיה/מעונות – למדרשה יש שיתוף פעולה עם אגודות השירות לאומי השונות ללינה בדירות השירות השונות. בנוסף, לתלמידות העובדות ישנן דירות שלא יותר מ7 בנות בדירה המאובזרות בכל התנאים הנצרכים ובטוב טעם המיוחד שישנו בפרדס חנה, חמים וביתי.

צוות המדרשה

כל תלמידה במדרשה מלווה על ידי המלווה החינוכית והמדריכה בחיי היומיום כאשר ראשת המדרשה והמנהלת מייצרת את כל המעטפת הרלוונטית לחיי שגרה שמחים. במקביל, ראשי בית המדרש מקיימים שיח פתוח וצומח לתהליך הרוחני של כל תלמידה ותלמידה במדרשה.

ב. הקשר עם התלמידות – התלמידות מוזמנות לשיח פתוח מתמיד עם כלל צוות המדרשה והמלמדים. המלווה החינוכית במהלך כל השנה נפגשת לשיחה אישית מספר פעמים עם כל תלמידה ותלמידה. המדרשה שמה  לה לדגש את הצמיחה האישית והמשפחתיות בחבורת הלומדות במדרשה.

קשר עם בוגרות ותוכניות המשך –

המדרשה מקיימת בית מדרש בוגרות פעיל בו הבוגרות נפגשות בצורה שבועית עם צוות המדרשה והמלמדים כדי לקיים לימוד ושיח על החיבור בין חיים לתורה. צוות המדרשה מקיים שיחה של פעם בשנה עם כל בוגרות המדרשה להוות בית של צמיחה ותורה לכל החיים. בנוסף, מפגש מחזורי ושבת בוגרות מתקיימים אחת לשנה, כאשר צוות המדרשה שותף מלא למפגשים אלו ובוגרות המדרשה מוזמנות למסיבות חנוכה, פורים ולשבועות והושענא רבא.